dinsdag 6 maart 2012

Foto's

Ik was van plan om rond deze tijd al enkele foto's geplaatst te hebben maar het lijkt dat het niet mag (dit wordt misschien wel de eerste blog zonder foto's).
Eerst vond ik het fototoestel niet en dus moest ik wachten tot een van de zonen thuis kwam, want dat waren tot nu toe de gebruikers hiervan. Gezien hun leeftijd zijn ze zo min of meer uitgevlogen maar ik zie ze alledrie  rond het weekend verschijnen. Op zondag hadden we het dan eindelijk gevonden maar er was iets met de batterijen. Alle toestellen waar batterijen in zaten hebben we leeg gehaald en alle mogelijke batterij combinaties hebben we geprobeerd , maar het lukte niet.
Op maandag kocht mijn man  nieuwe batterijen en sindsdien weet ik dat het dus niet aan de batterijen ligt maar gewoon aan een fototoestel dat de geest heeft gegeven.
Ik moet nu een nieuw fototoestel kopen en dat zal waarschijnlijk pas morgen kunnen , en dan moet ik nog leren fotograferen , en leren plaatsen en..........
Het is duidelijk denk ik. Nog even geduld (kijk voor een lente-impressie van de winkel even op bizzy Martine).

Vandaag een dagje zonder les. Dat wil zeggen : opruimen , bestellen en als er tijd overblijft een nieuwe quilt snijden . Ik fiets elke dag door het bos naar de winkel en dan heb ik 6 km om alles op orde te krijgen in mijn hoofd. Ik heb dus nu 6 km om te bedenken welke quilt ik eerst ga beginnen.

Maar eerst ga ik koffie drinken bij Jasmin , een vriendin van me die een koffiehuis heeft in Westerlo (de zalige zonde) en waar ik zoveel mogelijk mijn dag begin.

3 opmerkingen:

  1. Klinkt heel bekend in de oren en je zult zien dat plaatsen is een makkie! Veel plezier met de lapjes en een gezellige dag,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lachen, hoor Kristel! Maar het gaat je vast lukken: binnenkort staan hier de eerste foto's. Ik geloof erin!

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hou het nieuwe fototoestel buiten bereik van de kids..... Anders blijft het blog zonder foto's... Maar wel leuk om te lezen!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen