donderdag 8 maart 2012

eindelijk!


 




Het is zover. Met 1000 muisklikken van de zoon en een uitleg zoals alleen zonen die kunnen geven
" je gaat naar daar , en dan klik je hier en dan doe je dat en dan..... en dan.... en dan ben ik de weg al kwijt. Maar alle stappen staan op papier en morgen probeer ik het rustig en dan zien we wel .
Het is  bijna weekend en dan lopen de hulptroepen hier wel rond.

In ieder geval , hier zie je mijn nieuw quiltje. Het middenvlak is gehaakt met een kabel erin , daarna gedubbeld met de nopjesstof en daarna allemaal gehaakte bloemetjes errond (dank je zus voor de bloemetjes)
Ik hoop van het patroon zo snel mogelijk klaar te hebben en dan kunnen jullie van start gaan.

Joepie! ik vind dit leuk , dus wordt vervolgd.

PS: nu moet ik alleen nog leren van dat fototoestel mee te nemen .

8 opmerkingen:

  1. Hoera Het is je gelukt en meteen al zo'n mooi werkstuk.Dat beloofd wat en voorzichtig het bloggen is verslavend.Ja ik herken dat met die zonen.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je eerste foto!
    wat een leuk quiltje en wat een leuk idee om haakwerk en stof samen te voegen tot een quiltje!
    Groetjes,
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk quiltje en een leuke foto! Nu gewoon oefenen en doorgaan, het went vanzelf! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat, ge gaat nog ne krak worden op technisch gebied!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn !!! En het kan alleen maar beter worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Kristel,
    Het is alweer een hele tijd geleden dat onze wegen zich kruisten... Vandaag voor de eerste keer op het net... Proficiat voor jouw eerste blogjes en voor jouw eerste drie blokjes van de mistery-quilt in magic patch!
    Groetjes, Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed zo, Kristel! Je eerste foto's staan erop en goed ook! Prachtige quilt, leuk om haken en quilten te combineren.
    LOL dat je "joepie" roept omdat je het bloggen leuk vindt. Dit gaat helemaal goed komen.

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen