maandag 28 mei 2012

Vauten

Dat heb ik ook als ik moe ben (en ook op andere momenten) . Ik heb soms van die woorden waarvan ik denk " hoe schrijf je dit " en zo had ik net lichamelijk. Ik heb erover gedacht en vond lichaamelijk logischer want we hebben een lichaam en geen licham. Ik liet het zo staan en bij het nalezen leek het nog altijd OK. Pas toen ik het las op het blog wist ik dat het toch fout was. Bij deze dus de rechtzetting.
Ik heb een zoon die dyslectisch is (wel zeer verstandig ) en volgens mij heeft hij het van geen vreemden. Dus aan alle Germanisten of taal zifters ? ziehier een blog zonder foto's maar met "vauten"

1 opmerking:

  1. Hallo Christel...ik denk niet dat er altijd voor alles een diagnose moet zijn hoor...laat ons de luxe dat we allemaal gewoon mens zijn en geen pc.
    En dat we het recht hebben om af en toe es te blunderen,he ;-)
    Als je hoofd vol zit dan kan er gewoon niet meer van alles bij.
    Wat evt kan werken bij belangrijke situatie's zijn lijstjes...gewoon neerpennen wat je nodig zou kunnen hebben en voor vertrek je lijst aflopen.
    Vele groetjes en nu eventjes wat stoom afblazen,he ;-)
    Nanske

    BeantwoordenVerwijderen