maandag 28 mei 2012

TER PLAATSE RUST

Ik heb Martine de eer gelaten om als primeur mijn blunder te bloggen. Maar hier krijg je het hele verhaal.
Het waren inderdaad  leuke open dagen en jullie kwamen zoals gewoonlijk weer van overal en ver. Het doet mij deugd als ik iemand hoor zeggen " we hebben lang in een hete wagen gezeten maar het was het waard ". Kijk daar doe ik het voor !!!!
Want eerlijk, ik begin op maanden als deze ( doorgaan van s'morgens tot s'nachts en 7 op 7 ) mijn leeftijd te voelen. Moe zijn is iets wat ik nooit kende maar daar komt stilaan verandering in . En als ik moe ben is dat niet enkel lichaamelijk maar ook en vooral geestelijk. En dan gebeuren er rare dingen.
Ooit kwam ik tijdens een zeer drukke periode niet op de naam van mijn man (waar ik in september toch 30 jaar met samenwoon ) en ben ik ongerust naar de huisarts gestapt. Die vergeleek een hoofd met een kast. Zit de kast vol dan moet er eerst iets uitvallen voor er wat bij kan en toen was dat de naam van mijn man (ik weet intussen terug dat hij Paul heet ) maar het is ook al eens de kleur van mijn tandenborstel geweest. Ik kon dus pas tanden poetsen toen ik aan man en kinderen had gevraagd welke kleur zij hadden. De ene die overbleef was dus de mijne.
En nu moest ik op woensdag nog snel een foto doorsturen en vergat ik om mijn SD kaart terug in mijn fototoestel te steken. Gevolg? 3 dagen foto's nemen zonder kaart.Ik ontdekte dit toen ik na het opruimen van de open dagen mijn computer wilde meenemen naar huis. Wat zag ik steken? Juist. Ik heb gezucht , daarna gelachen en als laatste toch nog een foto gemaakt. Een die niemand kon maken want die waren al lang naar huis.
 Als titel krijgt deze
THE END

Ik heb dus ook het wijze besluit genomen om eens 2 dagen niets te doen. Ik heb genoten van tuin en zwembad , een barbecue aangestoken en heerlijk rustig gegeten met man en kinderen en geborreld met vrienden . En wat deed dat deugd.
Maar niets doen betekend niet NIETS doen want ik maakte nog een leuk tasje verder af en ik ben beginnen haken aan geboorte kadootjes voor alle kinderen en kleinkinderen van familie en vrienden die geboren zijn of het heel binnenkort gaan doen.
En vanaf hier krijg je een mooie kijk in mijn
tuin waar momenteel de mooiste klaprozen bloeien.


Toch nog foto's dus!!!!!

2 opmerkingen:

  1. Haha, dat herken ik zo! Ik haal de pan van het gas en laat het gas branden, vergeet de broodzak dicht te doen en heb er geen benul van en dan beginnen ze hier ook te piepen, maar gewoon een paar dagen rust doet wonderen, de kast bovenin is weer opgeruimd, heb wat plek gemaakt voor nieuwe gedachten en voor aandacht voor onbenullige zaken en ondertussen heerlijk genoten van mijn eigen nietsdoen en de zon! Ik vond het heel jammer dat ik niet kon komen, maar binnenkort hoop ik wel een paar dagen België te kunnen inlassen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedereen maakt wel eens een foutje en al doende leert men.
    Wat een ontzettend leuke tas laat je hier zien .
    groetjes en een zonnige dag

    BeantwoordenVerwijderen