vrijdag 20 juli 2012

VAKANTIE


Hier de bewijzen van een opgeruimde winkel (zelfs mijn tafel is gedekt voor de kaboutertjes die achter blijven)
Het is nu 15u , de winkel is netjes , de stock op orde en de administratie afgewerkt , dus ik kan met een gerust hart sluiten.
 Mijn griepje is voorbij want zoals een goede vriendin betaamt heb ik het doorgegeven aan verschillende vriendinnen en een zoon. Allemaal mensen die vorige week bij mij in de buurt geweest zijn . Het spijt me ten zeerste maar ik deel echt alles graag met naasten en geliefden.
2 weken ga je nu van mij niets horen of lezen. Maar voor ik vertrek toch nog een paar woordjes EN foto's.
Bij het opruimen heb ik nog een paar stuks tegen gekomen die nog niet afgewerkt waren en daar heb ik me deze week nog mee bezig gehouden en kijk


Een leuk tasje en een gehaakte mand.
Wat er in de mand steekt is ook best leuk want het zijn leren zolen (in alle maten ) om onder zelf gebreide kousen te naaien zodat je van die lekkere warme huispantoffels krijgt. Ik hoop nu alleen dat mijn jongste dit niet leest want hij zeurt al jaren voor zelf gebreide kousen van zijn moeder (en met een leren zooltje eronder zou hij het nog liever hebben ) maar aangezien zijn maatje 47 denk ik er nog steeds over na.
Ik heb genoeg werk klaarliggen om mij te amuseren de volgende 2 weken. Ik heb een aantal projecten te quilten ( doe ik graag en je moet er niet bij nadenken) en ik start nog een nieuw quiltje voor editions de saxe. Dat krijg je allemaal later te zien.
Maar nu is het aller belangrijkste even niets rond mijn oren hebben. Ik hoop van harte dat het weer een beetje mee valt maar is dat niet zo , ook met regenweer kan ik leven. Dan spelen we winter , dus ik huur een aantal melige kerstfilms , ik maak een lekkere tas koffie met zelfgebakken taart en ik zet mij in de zetel met mijn quiltwerk. Mij zul je niet horen .
Probleem echter , naast mij zal dan een man zitten die wel zeurt, want hij houdt niet van kerstfilms (laat staan van die melige ) hij drinkt in de zomer liever pastis op een terras dan koffie bij TV en quilten kan hij ook al niet.
Toch maar hopen op de zon dan .

PRETTIGE VAKANTIE

4 opmerkingen:

  1. Een fijne vakantie en probeer veel te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fijn verlof Kristel!
    En ik zou wel eens een kabouterke willen zijn in uw mooi opgeruimde winkeltje, lekker wat rondsnuffelen en dan zo eens gezellig aan dat gedekte tafeltje gaan zitten...
    DAAAAG !!!
    Groetjes,
    Ann
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Kristel!
    Groetjes uit Frankrijk van je vroegere buurvrouw uit Noorderwijk(héél lang geleden).
    Wij hebben nu chambres d'hôtes in de Limousin en hadden onlangs iemand te gast die bij jou op de winkel komt.
    Zo werd ik weer nieuwsgierig hoe het jullie gaat en ben ik eens op de website gaan neuzen, roept herinneringen op en zo kwam ik op je blog terecht. Erg moedig van je trouwens, zo ver heb ik het nog niet gebracht!
    Mocht jij nu nieuwsgierig geworden zijn hier onze website: www.lagrangedebronzeau.com
    Groetjes Kristien

    BeantwoordenVerwijderen